Geçmiş olsun. Ben her ay 15 kg mama alıyorum. Ama marka seçme şansım olmuyor maalesef en uyguna hangisi gelirse onu alıyorum. Sokakta beslediğim 8-9 tane kedi var. Goldi şimdiye kadar kullanmadım ama tavsiye için teşekkürler