• 08-03-2022, 10:07:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar dostlar, forumda bir şey dikkatimi çekti, Seyyit denen eleman forumdan kaç kişiyi d.olandırdı? her d.olandırma konusunda bu Seyyit'tir falan filan yazılıyor, insanlara çok zarar vermiş belli ama her d.olandırılma konusuna da bu Seyyit'tir yazılmaz, her olayda bu eleman mı var? Bence ismini kullanıp egosunu daha da yüceltmemek lazım.

    + Olarak bu çakalın duruşmasına giden varsa anlatabilir mi, nasıl bi tipi var merak ettim
  • 08-03-2022, 10:09:04
    #2
    Doğu’lu genç bir kardeşimiz, sanıldığı kadar büyük değil bir ara fotoğrafı paylaşılmıştı burada.************** üzerine her yolda doktora yaptığından ötürü artık akıllara yer edindi 😂
  • 08-03-2022, 10:09:44
    #3
    Platin üye
    o bir sektör oldu hocam seyit felan işi değil bir 2 yapmıstır belki ama hepsi farklı kişiler.

    r10 olarak bence bı reklam alanı yada girişte otomatık bıldırım ile uyarılması lazım herkesin.
  • 08-03-2022, 10:10:25
    #4
    D*landırıcı kelimesi değiştirildi Seyit oldu diye biliyorum.
  • 08-03-2022, 10:11:22
    #5
    Seyit abe yaptığı mesleğe bir isim vermişti oydu sanırım o kutsal cümle ondandır
  • 08-03-2022, 10:13:22
    #6
    SeyİT anlaşılmayacak birşey yok.....
  • 08-03-2022, 10:16:28
    #7
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Çünkü forumda çoğu kişiyi dolandırdı ve d.o.l.andırıcı isminin türkçede karşılığını aldı.

    selpak gibi düşünün, aslında peçete almaya gidiyorsunuz ama selpak verir misin diyorsun
  • 08-03-2022, 10:31:47
    #8
    *********** kelimesini Seyyit olarak kullanıyorlar.
  • 08-03-2022, 10:37:37
    #9
    Seyit, 1 Seyit gider yarın 2 tane olur.