Selamlar dostlar, forumda bir şey dikkatimi çekti, Seyyit denen eleman forumdan kaç kişiyi d.olandırdı? her d.olandırma konusunda bu Seyyit'tir falan filan yazılıyor, insanlara çok zarar vermiş belli ama her d.olandırılma konusuna da bu Seyyit'tir yazılmaz, her olayda bu eleman mı var? Bence ismini kullanıp egosunu daha da yüceltmemek lazım.
+ Olarak bu çakalın duruşmasına giden varsa anlatabilir mi, nasıl bi tipi var merak ettim