selamlar
Odama 150 litrelik bi akvaryum aldım malum bütün gün pc başındayım huzur keyif versin diye
5 tane discusum var ek olarak discusun yanına balık ne önerirsiniz
Akvaryum hobicisi olanlara sorum var
8
●150
- 07-03-2022, 01:41:55
- 07-03-2022, 01:46:55Üyeliği durduruldu150 litre discus için uygun değil,en az 400 litre gerekiyor.O hacimde büyümez yanık kalır ve stres yaparlar,discus çok hassas bir tür olduğu gibi o hacimde yaşanacak tüm olumsuzluklardan dolayı öleceklerdir.hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 01:48:07hocam 400 litre biraz fazla değil mi balık başı 30-40 litre dediler bana zaten uygun konumum yok 400 litrelik iade mi edeyim balıkları sizce
- 07-03-2022, 09:18:16400 lt discuss icin ideal. Discus baliklar tanganyika cinsidir ve bol su gereki4. Hayvan gelişmez. Üremez. Stres cok olur ve cok da yasamaz. Siz malawi cinsi beslemeniz gerekir. 150 lt de cok guzel beyaz sarı mavi prenses beslenir. Demasoni cok severim. Harika olur o akvaryuma. Demasoni ve sarı / beyaz prenses turleri atın.
Ek: kaliteli ısıtıcı ve hava motoru da ekleyin mutlaka. Haftada 1 suyu %30 dan fazla olmayacak sekilde degistirin. 2 haftada bir de dip cekim pompasiyla dibi temizlerseniz, 3-5 de girintili dogal kaya parcası atarsanjz muazzam biyotop olur. Bendeki biyotop bu

- 07-03-2022, 09:21:24güzel fikir iyi yapmıssınhectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama akvaryum buyuk olunca bakım işlerı temızlık vs zorlasıyor ilerde daha fazla büyütme bence,bılgınız olsun
dıscus beslemedım hıc malesef.. - 07-03-2022, 09:23:11400 lt lik akvaryuma zaten temizleme motoru alinir. İşgucu daha az olur, kucuk akvaryum daha cok yorar.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 09:25:34o dedıgın temızleme motoruda tıkanıyor bunun zahmetinden bahsettim zatenerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 09:27:014 bin liraya aldım gecen sene. 3 ayda bir filtrelerini temizlemem 10 dk mı alıyor. Suyun icine bandigin 200 liralık hava motorlarından bahsetmiyorum.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 09:30:10bılıyorum dostum anladım dedıgını evet aynı şeyden bahsedıyoruz,bu dedıgın motorun ıcındede fıltreler var 3ay da bırde onu temızlıyordum ben ,cok zor oluyordu onunla ugrasmak temızleyıp tekrar taktıgındada hava yapıyordu calıstırması tam bır bela oluyordu pompala allah pompalaerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
