zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel fikir iyi yapmıssın

ama akvaryum buyuk olunca bakım işlerı temızlık vs zorlasıyor ilerde daha fazla büyütme bence,bılgınız olsun

dıscus beslemedım hıc malesef..
400 lt lik akvaryuma zaten temizleme motoru alinir. İşgucu daha az olur, kucuk akvaryum daha cok yorar.