AK-47 ile 3500 metredeki hedefi vuran var mı ?
45
●2.660
- 07-03-2022, 01:26:16Hiç bir şey bilmediği halde milletin beynini yıkasın diye ekranlara çıkarılan adamlar bunlar.
Çapsız bilgisiz seviyesiz tetikçiler.
Boşuna dinleyip zamanınızı boşa harcamayın.
Adamın biri eski asker kendine güvenlik uzmanı diyor ekonomi siyaset hukuk her haltta yorum yapıyor.
Diğer bir adam anketör yorum yapmadığı mesele yok.
Bunlar kitap okumayan farklı siyasi görüşe sahip gazeteleri takip edip kendi fikrini üretemeyecek yarı cahil papağanlara konuçacak uydurma fikirler vermek için varlar. - 07-03-2022, 01:46:39Bu dedikleriniz biraz polisiye içerik gibi olmuş hocam genelde o kadar mümkün olmuyor dediğiniz. Görmedikleri bir hedefi vurmak da film konusu olsa gerek nede olsa o hesap yapılana kadar göremediği hedef hareket etmiş olacaktır. En azından ben şimdiye kadar şans dışı görmediği bir hedefi vurabilecek bir insan olduğunu duymadım.Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 01:49:02hocam bu bahsettiğimde hedef sabit hedef 1. şahitten duyduğum olaylarclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 01:49:483,5 KM mesafeye taksi bile 20 TL yazıyor bunlar minicik bir mermiyi vurmaktan bahsediyor, awp ile bile tamamen imkansız özellikle ilk atışta, en usta sniper olsan rüzgarın hızını ve yönünü hesap edeceksin de birkaç santimlik mermiye nişan alacaksın da, veririm 20 lira taksi parasını yaparım 3,5 km yol gider dibine pistol ile indiririm o mermiyi yahu. Aynı silahtan farklı isimlerle bahsedip hiçbir şey olmamış gibi yapmalarından da hiç bahsetmiyorum. Askerde yanılmıyorsam G3 ile 25 metre mesafeden a4 kapıda 3te 3 isabetle atmıştım ama muazzam geri sekiyor, gözünü morartan çok olmuştu göründüğü söylendiği gibi kolay iş değil. Ayrıca dünyanın en fazla seken silahlarının başında gelir ak47, cs-go da 3. mermiden sonra bir binanın 2. katının balkonunu nişan alıp 5. katın salonunu vurursunuz bence bu sohbet absürt komediye dönmüş, seviye yerlerde.