3,5 KM mesafeye taksi bile 20 TL yazıyor bunlar minicik bir mermiyi vurmaktan bahsediyor, awp ile bile tamamen imkansız özellikle ilk atışta, en usta sniper olsan rüzgarın hızını ve yönünü hesap edeceksin de birkaç santimlik mermiye nişan alacaksın da, veririm 20 lira taksi parasını yaparım 3,5 km yol gider dibine pistol ile indiririm o mermiyi yahu. Aynı silahtan farklı isimlerle bahsedip hiçbir şey olmamış gibi yapmalarından da hiç bahsetmiyorum. Askerde yanılmıyorsam G3 ile 25 metre mesafeden a4 kapıda 3te 3 isabetle atmıştım ama muazzam geri sekiyor, gözünü morartan çok olmuştu göründüğü söylendiği gibi kolay iş değil. Ayrıca dünyanın en fazla seken silahlarının başında gelir ak47, cs-go da 3. mermiden sonra bir binanın 2. katının balkonunu nişan alıp 5. katın salonunu vurursunuz bence bu sohbet absürt komediye dönmüş, seviye yerlerde.