Kıbrısta Askerlik Yapan Var Mı ?
5
●186
- 06-03-2022, 21:30:17Merhabalar Kıbrıs 'ta askerlik yapan var mı ? Nasıldır birde telefon hattı nasıl ayarlayabiliriz. Ne yapmamız lazım?
- 06-03-2022, 21:37:26Kardeşim yeni kıbrısta askerliğini bitirdi geldi. Kktc cell diye bir şey var orada turkcell olarak alabiliyorsun ama paketleri biraz pahalı 129 TL idi sanırsam 149 TL olmuş aylık yıldız paket adında. o hatla idare edebiliyorsunuz. Onun dışında türkiyede iken turkcell askercell aldı isen orada kullanabilirsiniz. Orada iken bu özelliklere sahip vodafone da var fakat turkcell daha çok yerde çektiği için turkcell tercih edin. + ne kadar olursa olsun hatlar yine de buradaki kadar iyi çekmiyor

hayırlı tezkereler - 06-03-2022, 21:37:43Ben güzelyurtta yaptım ama 2016 da
biraz zaman geçti güncel durum nedir bilmiyorum ama o zamanlar bakkaldan hat alıyorduk her ay kullanıp atıyorduk. son zamanlarda o kalkmış satmıyorlar ama orada da hat alabiliyorsun sanırım buradan hatla gidince pahalı oluyordu. Ama bir yolu oluyor illa ki çok problem değil. Kıbrıs güzel çarşı konusu biraz problemdi o zamanlar.
- 06-03-2022, 21:41:271992 senesinde Lefkoşe Değirmenlik köyünde yaptım.Tahmin edersin ki cep telefonu bile yoktu.Telefon kulübesinin üstüne çıkarak kaçak hat bağlar parasız konuşurdum.Üsteğmene YAKALANDIM.Nasıl yaptığımı öğrendi ceza vermedi.Ertesi akşam adam telefon kulübesinin üstünde konuşuyordu.
- 06-03-2022, 22:15:53Ayni yerde yapmisiz karargah bolugundeydim.selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kktcell al veya ucuz olsun dersen kontör karti kullan. - 06-03-2022, 22:20:52Ben 105mm kundağı motorlu obüs bataryasındaydım.Duruyor mu bilmiyorumDatabir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
