1992 senesinde Lefkoşe Değirmenlik köyünde yaptım.Tahmin edersin ki cep telefonu bile yoktu.Telefon kulübesinin üstüne çıkarak kaçak hat bağlar parasız konuşurdum.Üsteğmene YAKALANDIM.Nasıl yaptığımı öğrendi ceza vermedi.Ertesi akşam adam telefon kulübesinin üstünde konuşuyordu.