• 06-03-2022, 00:02:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar anneannem turşu yapmayı çok seviyor özellikle LAHANA ve ÇİCEK Turşusu 4 ayda 30 kilo lahana yemişiz acaba bunu ticarete dökebilir miyim rağbet görür mü sizce ?

    düşüncem kargo dahil 5 kiloluk bidonda 150tl fln
  • 06-03-2022, 00:03:52
    #2
    Gece gece canım çekti şimdi.
  • 06-03-2022, 00:04:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Nerede O eski günler, tabi özlüyorum yıllar oldu eski tad yok artık..
  • 06-03-2022, 00:05:34
    #4
    Şimdi yemeye gidiyorum : )
  • 06-03-2022, 00:06:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yemeye gidiyorum : )
    valla kattım tabağa bende yiyorum
  • 06-03-2022, 00:07:09
    #6
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kattım tabağa bende yiyorum
    Afiyet olsun 🙂
  • 06-03-2022, 00:08:00
    #7
    turlu tiryakisi değilim ama dönem dönem canım çeker 8 litrelik kavanoza yaparım. bir kaç kere yerim nefsim geçer,gerri kalanını dağıtırım sağa sola
  • 06-03-2022, 00:09:22
    #8
    Bizde de her yıl sürekli yapılır... bende lahana ve salatalık turşusunu severim. Her sene 5kg lık 5-6 adet yapıyoruz...
  • 06-03-2022, 00:11:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar anneannem turşu yapmayı çok seviyor özellikle LAHANA ve ÇİCEK Turşusu 4 ayda 30 kilo lahana yemişiz acaba bunu ticarete dökebilir miyim rağbet görür mü sizce ?

    düşüncem kargo dahil 5 kiloluk bidonda 150tl fln
    Bizde annem yapıyor 1 haftada 1 küp bitiyor 😂