Anneanne Turşusunu ÖZLEYEN VAR MI ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anneanne Turşusunu ÖZLEYEN VAR MI ?
13
●
224
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Anneanne Turşusunu ÖZLEYEN VAR MI ?
1
2
06-03-2022, 00:02:02
#1
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar anneannem turşu yapmayı çok seviyor özellikle LAHANA ve ÇİCEK Turşusu 4 ayda 30 kilo lahana yemişiz
acaba bunu ticarete dökebilir miyim rağbet görür mü sizce ?
düşüncem kargo dahil 5 kiloluk bidonda 150tl fln
06-03-2022, 00:03:52
#2
Asmus1990
Gece gece canım çekti şimdi.
06-03-2022, 00:04:00
#3
OzeL
Üyeliği durduruldu
Nerede O eski günler, tabi özlüyorum yıllar oldu eski tad yok artık..
06-03-2022, 00:05:34
#4
ArtStoreUqur
Şimdi yemeye gidiyorum : )
06-03-2022, 00:06:05
#5
ymazmustafa
Üyeliği durduruldu
ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi yemeye gidiyorum : )
valla kattım tabağa bende yiyorum
06-03-2022, 00:07:09
#6
ArtStoreUqur
ymazmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla kattım tabağa bende yiyorum
Afiyet olsun 🙂
06-03-2022, 00:08:00
#7
eyefive5
turlu tiryakisi değilim ama dönem dönem canım çeker 8 litrelik kavanoza yaparım. bir kaç kere yerim nefsim geçer,gerri kalanını dağıtırım sağa sola
06-03-2022, 00:09:22
#8
Browland
Bizde de her yıl sürekli yapılır... bende lahana ve salatalık turşusunu severim. Her sene 5kg lık 5-6 adet yapıyoruz...
06-03-2022, 00:11:40
#9
Yasin2004
Üyeliği durduruldu
ymazmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar anneannem turşu yapmayı çok seviyor özellikle LAHANA ve ÇİCEK Turşusu 4 ayda 30 kilo lahana yemişiz
acaba bunu ticarete dökebilir miyim rağbet görür mü sizce ?
düşüncem kargo dahil 5 kiloluk bidonda 150tl fln
Bizde annem yapıyor 1 haftada 1 küp bitiyor 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler