ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar anneannem turşu yapmayı çok seviyor özellikle LAHANA ve ÇİCEK Turşusu 4 ayda 30 kilo lahana yemişiz acaba bunu ticarete dökebilir miyim rağbet görür mü sizce ?

düşüncem kargo dahil 5 kiloluk bidonda 150tl fln
Bizde annem yapıyor 1 haftada 1 küp bitiyor 😂