8 Mart Pazartesi Şey Geliyor - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
8 Mart Pazartesi Şey Geliyor
26
●
1.366
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
8 Mart Pazartesi Şey Geliyor
1
2
3
05-03-2022, 00:52:31
#19
Emiroglu
şeyini şey ettiğimin şeyi..
05-03-2022, 00:52:36
#20
Tuer
3 harfli
05-03-2022, 00:58:23
#21
AOA
şeyime kadar gelsin
05-03-2022, 01:30:18
#22
Takva
Abi 25 liralık doldur. 50 tl alamıyorum artık
05-03-2022, 01:38:56
#23
heLLz
Şeyini şey şey şeylediğimin.
05-03-2022, 04:01:43
#24
OzeL
Üyeliği durduruldu
Üff baydılar artık ciddi artık krize gireceğim bu nedir böyle ya vatandaşı bezdirdiler!
05-03-2022, 10:23:44
#25
AFNaNTiK
Şey çok sakat. Sonumuz hiç iyi değil, doğal olarak her şey belli.
05-03-2022, 11:11:55
#26
nalpagutt
Profilinde osmanlı şeyli abiler nerede genelde kaçırmazlardı böyle sohbetleri ? Yok mu 2023'De lozan bitecek şey'ler inecek en büyük şey bizim şeyimiz olacak diyecek içimizi rahatlatacak bir Abi?
05-03-2022, 11:21:06
#27
duskorc
https://www.youtube.com/watch?v=8Ziir12306U&t=22s
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler