Profilinde osmanlı şeyli abiler nerede genelde kaçırmazlardı böyle sohbetleri ? Yok mu 2023'De lozan bitecek şey'ler inecek en büyük şey bizim şeyimiz olacak diyecek içimizi rahatlatacak bir Abi?