14 şubat geliyor, hediyeler hazır mı?
34
●2.082
- 05-02-2009, 20:51:07Sanırım limon bazaar da yapıyorlardı..Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 22:39:50Teşekkürler uğrayıp bakayım bi ara.Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 22:49:25MisafirHayatımda hiç klasik hediye almadım çiçek falan filan.Aldığım en klasik hediye Kolyedir oda yine üstüne ikimizle alakalı birşeyler yazdırmıştım.Herzaman farklı şeyler almaya yada yapmaya/yaptırmaya çalışırım.Genelde hediye almaktansa yapmak kendi çapımda ikimiz için önemli birşeyler anlatan şeyler yaptım.Birde şu nokta önemli hiçbirzaman birisine ya sence ne alayım diye sormayın.Çünkü her insanın karakteri ve ilişki tarzı çok farklıdır.Bir kız çok pahalı bir yüzükden hoşlanabilir ancak başka bir kız bundan hiç hoşlanmayabilir.Basit bir örnek.Demek istediğim İlişkinizi anlatabilecek ve karşınızdakini tamamlayacak hediyelere yönelin..
Bazen basit bir kağıt parçası ile yapacağınız bir hediye karşınızdakini ağlatabilir.. - 05-02-2009, 23:02:59Asla 14 şubat hediyesi almam ve aldırtmam saçma bir gün baştan sona
- 05-02-2009, 23:29:17Üyeliği durdurulduVize almak aylarınızı alabilir daha önce başvuru yapmadıysanız şuanda yapsanızda zaten gitme ihtimaliniz çok düşükTFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) suandaki dusuncem digital resim cercevesi hani lcd seklinde ufak boyle donuyor flan. bakalim zaman var (: