• 05-02-2009, 20:03:36
    #10
    sadece ikinizde bulunan bir atkı yaptırabilirsin. Üstünde isimleriniz olsun
  • 05-02-2009, 20:51:07
    #11
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL KARAKALEM PORTRE YAPTIRIN, #15328816 Gittigidiyor.com
    Ankara'da bunu yaptırabileceğim güzel bir yer var mıdır?
    Sanırım limon bazaar da yapıyorlardı..
  • 05-02-2009, 20:58:57
    #12
    Ne alsam diye düşünüyorum
  • 05-02-2009, 21:33:10
    #13
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sevgililer gunu ve cikma gunu olarak ayni gunu ayarlayabilen biri olaraktan () suandaki dusuncem digital resim cercevesi hani lcd seklinde ufak boyle donuyor flan. bakalim zaman var (:
  • 05-02-2009, 22:39:50
    #14
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım limon bazaar da yapıyorlardı..
    Teşekkürler uğrayıp bakayım bi ara.
  • 05-02-2009, 22:49:25
    #15
    Misafir
    Hayatımda hiç klasik hediye almadım çiçek falan filan.Aldığım en klasik hediye Kolyedir oda yine üstüne ikimizle alakalı birşeyler yazdırmıştım.Herzaman farklı şeyler almaya yada yapmaya/yaptırmaya çalışırım.Genelde hediye almaktansa yapmak kendi çapımda ikimiz için önemli birşeyler anlatan şeyler yaptım.Birde şu nokta önemli hiçbirzaman birisine ya sence ne alayım diye sormayın.Çünkü her insanın karakteri ve ilişki tarzı çok farklıdır.Bir kız çok pahalı bir yüzükden hoşlanabilir ancak başka bir kız bundan hiç hoşlanmayabilir.Basit bir örnek.Demek istediğim İlişkinizi anlatabilecek ve karşınızdakini tamamlayacak hediyelere yönelin..

    Bazen basit bir kağıt parçası ile yapacağınız bir hediye karşınızdakini ağlatabilir..
  • 05-02-2009, 23:02:59
    #16
    Asla 14 şubat hediyesi almam ve aldırtmam saçma bir gün baştan sona
  • 05-02-2009, 23:16:02
    #17
    valla fikirleri bende okuyorum iyi bişey olursa bende alıcam
  • 05-02-2009, 23:29:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben yüzük almayı çok istiyorum. Ama ondan önce en büyük hediyem herhalde vize almak olucak çünkü yurt dışında yanına gitmeyi çok istiyorum 14 şubatta.
    Vize almak aylarınızı alabilir daha önce başvuru yapmadıysanız şuanda yapsanızda zaten gitme ihtimaliniz çok düşük