Hayatımda hiç klasik hediye almadım çiçek falan filan.Aldığım en klasik hediye Kolyedir oda yine üstüne ikimizle alakalı birşeyler yazdırmıştım.Herzaman farklı şeyler almaya yada yapmaya/yaptırmaya çalışırım.Genelde hediye almaktansa yapmak kendi çapımda ikimiz için önemli birşeyler anlatan şeyler yaptım.Birde şu nokta önemli hiçbirzaman birisine ya sence ne alayım diye sormayın.Çünkü her insanın karakteri ve ilişki tarzı çok farklıdır.Bir kız çok pahalı bir yüzükden hoşlanabilir ancak başka bir kız bundan hiç hoşlanmayabilir.Basit bir örnek.Demek istediğim İlişkinizi anlatabilecek ve karşınızdakini tamamlayacak hediyelere yönelin..
Bazen basit bir kağıt parçası ile yapacağınız bir hediye karşınızdakini ağlatabilir..