• 03-03-2022, 05:27:50
    #1
    Merhabalar. Şuan çalışmadığımdan dolayı yeni bi bilgisayar alma şansım yok ve elimdeki bilgisayar ise bozuldu bozulacak gibi. artık format vs de fayda etmiyor. Zaten uzun zamandır ekran kartlarını devre dışı bırakarak kullanıyordum ama sanırım artık işlemci performansı da çok düştü ciddi performans sorunları ile çalışıyor kendiliğinden kapanıyor. Bi öğrenciye (DR) bilgisayar hibe etmeyi düşünen varsa beni de aklınızda tutarsanız sevinirim
  • 03-03-2022, 05:32:36
    #2
    Wordpress
    Ben de 1 adet araba ve 3 odası olsa yeter 1 tane de ev 😊
  • 03-03-2022, 06:02:54
    #3
    Abi profilde 33 yaşında gözüküyorsun hala neyin öğrenciliği bu
  • 03-03-2022, 06:14:57
    #4
    R10 Sigortacısı
    alihan16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi profilde 33 yaşında gözüküyorsun hala neyin öğrenciliği bu
    Aynına baktım. 10 yıllık üye. Orta okulda kayıt olsa r10 a üniversite biter
  • 03-03-2022, 06:30:25
    #5
    Maxigeyik yerine buraya mı açtı acaba 33 yaş öğrenci.
    @Report;
  • 03-03-2022, 06:44:01
    #6
    Sonra hoca demiş ki "ya tutarsa?".
  • 03-03-2022, 06:53:54
    #7
    Niye canım 33 yaşında öğrenci olunmuyor mu. Bilim yapmaya çalışıyoruz sonuçta .
  • 03-03-2022, 07:34:59
    #8
    Bu forumda öğrenciyim diyince gelen yardımların ve desteklerin bu şekilde suistimal edilmesi gerçekten yazık...
  • 03-03-2022, 08:06:50
    #9
    SEO
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye canım 33 yaşında öğrenci olunmuyor mu. Bilim yapmaya çalışıyoruz sonuçta .
    33 Yaşına gelipte hala çalışmıyorsanız hayatınızı öğrenciyim zihniyetinde geçiriyorsanız ve o kadar aç, evsiz barksız, ailesi şehit Gazi olan nice küçük yaşta kardeşlerimiz varken en önemlisi yine tekrarlayacağım 33 yaşında okurken çalışamıyorsanız ek iş yapamıyorsanız zaten size diyecek pekte bir şey kalmıyor.

    Vah güzel ülkem vah