oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye canım 33 yaşında öğrenci olunmuyor mu. Bilim yapmaya çalışıyoruz sonuçta .
33 Yaşına gelipte hala çalışmıyorsanız hayatınızı öğrenciyim zihniyetinde geçiriyorsanız ve o kadar aç, evsiz barksız, ailesi şehit Gazi olan nice küçük yaşta kardeşlerimiz varken en önemlisi yine tekrarlayacağım 33 yaşında okurken çalışamıyorsanız ek iş yapamıyorsanız zaten size diyecek pekte bir şey kalmıyor.

Vah güzel ülkem vah