Merhabalar. Şuan çalışmadığımdan dolayı yeni bi bilgisayar alma şansım yok ve elimdeki bilgisayar ise bozuldu bozulacak gibi. artık format vs de fayda etmiyor. Zaten uzun zamandır ekran kartlarını devre dışı bırakarak kullanıyordum ama sanırım artık işlemci performansı da çok düştü ciddi performans sorunları ile çalışıyor kendiliğinden kapanıyor. Bi öğrenciye (DR) bilgisayar hibe etmeyi düşünen varsa beni de aklınızda tutarsanız sevinirim