• 03-03-2022, 02:57:03
    #1
    Merhaba,

    merak edip buldum. Belki siz de merak ediyorsunuzdur diye paylaşıyorum.

    R10'un ilk konusunu, forumun 2. üyesi olan sct isimli üye açmış. Muhtemelen eski ortağı olabilir... Belki de radmin'in fake hesabı...

    Nedense ilk üyelerin çoğu gibi onun da üyeliği durdurulmuş.

    https://www.r10.net/forumda/1-r10-ne...rli-olsun.html
  • 03-03-2022, 02:59:59
    #2
    Vay be nerden nereye bura ne handı ne hancıları şehriydi
  • 03-03-2022, 03:04:38
    #3
    Eski r.admin kendisi..
  • 03-03-2022, 03:06:38
    #4
    2008 tarihli konu?
    Edit: İkinci yorumu okumuşum
  • 03-03-2022, 03:15:42
    #5
    hepsine ileti yapın hortlatın bakalım yaşıyorlarmı
  • 03-03-2022, 03:18:55
    #6
    İlk konudakilerin hemen hemen hepsi banlanmış
  • 03-03-2022, 03:31:41
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    https://www.r10.net/1075366954-post62.html
    @Admin; bu adamı banladıktan sonra Türk Lirası değer kaybetti 😂
    Hemen banını açın açmazsanız Ararın valla 155'i 😂
  • 03-03-2022, 03:36:41
    #8
    Konuya yorum yapan arkadaşlardan bazılarının yorumunu beğendim,

    Sabah online olanlar şok : )
  • 03-03-2022, 03:39:09
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    reklamow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yorum yapan arkadaşlardan bazılarının yorumunu beğendim,

    Sabah online olanlar şok : )
    Seni de begeneyim sen şimdiden şok geçir 😁