Merhaba,
merak edip buldum. Belki siz de merak ediyorsunuzdur diye paylaşıyorum.
R10'un ilk konusunu, forumun 2. üyesi olan
sct isimli üye açmış. Muhtemelen eski ortağı olabilir... Belki de radmin'in fake hesabı...
Nedense ilk üyelerin çoğu gibi onun da üyeliği durdurulmuş.
https://www.r10.net/forumda/1-r10-ne...rli-olsun.html