Merhaba,
merak edip buldum. Belki siz de merak ediyorsunuzdur diye paylaşıyorum.
R10'un ilk konusunu, forumun 2. üyesi olan sct isimli üye açmış. Muhtemelen eski ortağı olabilir... Belki de radmin'in fake hesabı...
Nedense ilk üyelerin çoğu gibi onun da üyeliği durdurulmuş.
https://www.r10.net/forumda/1-r10-ne...rli-olsun.html
R10'un ilk konusu ve mesajı
11
●934
- 03-03-2022, 03:31:41https://www.r10.net/1075366954-post62.html
@Admin; bu adamı banladıktan sonra Türk Lirası değer kaybetti 😂
Hemen banını açın açmazsanız Ararın valla 155'i 😂 - 03-03-2022, 03:36:41Konuya yorum yapan arkadaşlardan bazılarının yorumunu beğendim,
Sabah online olanlar şok : ) - 03-03-2022, 03:39:09Seni de begeneyim sen şimdiden şok geçir 😁reklamow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle