• 05-02-2009, 03:53:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sevdiğini fazla sahiplenenlere;

    Sevdiğinin bir başkasıyla mutlu olduğunu görmekten daha acı bir şey
    varsa, o da sevdiginin seninle mutsuz olduğunu görmektir..

    Dönmeyecek Birini Hala Bekleyenlere;

    Hayatın en hüzünlü anı, deli gibi sevdigin insanın buna hiç degmedigini
    gördügün andır ve en büyük kaybın onun için harcadığın
    yıllardır...Senin aşkını şu gün hak etmeyen, bilki 10 sene sonra yine
    hak etmeyecektir...Bırak, gitsin...
  • 05-02-2009, 05:30:02
    #2
    was
    Üyeliği durduruldu
    Çok derin konuşmuşsun hocam.Ama bunları kalbine anlat kolaysa
  • 05-02-2009, 05:42:16
    #3
    Dertliyim dertlisin dertliyiz. Hep biz dertliyiz be arkadaş
  • 05-02-2009, 06:02:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oooooooooooof of
  • 05-02-2009, 10:08:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bi arkadaşımın dün ki durumu, benimse 2 ay önceki halim geldi aklıma aynı olay... şimdi anlıyorum anlayabiliyorum dediklerini ama, o haldeyken anlanmıyor işte.. sağol kardeş
  • 05-02-2009, 12:03:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aynen benim durumumu özetlemişin