Sevdiğini fazla sahiplenenlere;
Sevdiğinin bir başkasıyla mutlu olduğunu görmekten daha acı bir şey
varsa, o da sevdiginin seninle mutsuz olduğunu görmektir..
Dönmeyecek Birini Hala Bekleyenlere;
Hayatın en hüzünlü anı, deli gibi sevdigin insanın buna hiç degmedigini
gördügün andır ve en büyük kaybın onun için harcadığın
yıllardır...Senin aşkını şu gün hak etmeyen, bilki 10 sene sonra yine
hak etmeyecektir...Bırak, gitsin...