• 22-02-2022, 23:24:00
    #28
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aylardır anamurlu bir satıcıdan alıyorum çilek, çok kaliteli, çok lezzetli ama yağmur var diye çok yapamıyor satış. Sende de aynı kalite varsa senin de düzenli müşterin olurum.

    Çilek ve muz alıyorum genelde, plastik bahçe kasasıyla gönderiyor.
    Bizde plastikle gönderim yaparız da hocam kargo ücretleri nasıl oluyor?
  • 22-02-2022, 23:29:57
    #29
    satılır da bizim almamız için makul olması lazım zira misal çilek pazarda 20 tl ben pazardan marketten seçerek 20 tl ye almak varken niye sizden riske girip 20 tl ye 15 tl ye alayım? satacaksın ki 5 10 liraya dönüp baktığımıza değecek

    ama genelde burada satanlar birinci elden kendi ürünlerini satmalarına rağmen piyasadan da yukarda satıyorlar enteresan şekilde alan da oluyor.
  • 22-02-2022, 23:31:13
    #30
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılır da bizim almamız için makul olması lazım zira misal çilek pazarda 20 tl ben pazardan marketten seçerek 20 tl ye almak varken niye sizden riske girip 20 tl ye 15 tl ye alayım? satacaksın ki 5 10 liraya dönüp baktığımıza değecek
    aboow ölücü de geldi konuya Hocam biz hal'e dün 23 tl den sattık. Size şuan 30 35 tl ye geliyor olması lazım tabi En kalitelisinden bahsediyorum
  • 22-02-2022, 23:37:20
    #31
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aboow ölücü de geldi konuya Hocam biz hal'e dün 23 tl den sattık. Size şuan 30 35 tl ye geliyor olması lazım tabi En kalitelisinden bahsediyorum
    dün biz elimize poşet geçirip tektek seçerek aldık bir kilo 25 tl idi markette pazarda ise 20 tl ye gördüm ama seçtirmiyordu.
  • 22-02-2022, 23:39:47
    #32
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün biz elimize poşet geçirip tektek seçerek aldık bir kilo 25 tl idi markette pazarda ise 20 tl ye gördüm ama seçtirmiyordu.
    ahahah çilek tadı geliyormu ondan Normalde şöyle oluyor hocam. Çilekler hal'e 1 ve 2. olarak ayrılır. 1. en kaliteli olan maldır dediğim gibi 23 tl civarında sattık kilosunu ve bunlar yurt dışına gidiyorlar. Fakat 2. ler ise gerçekten kalitesi düşük olanlar bunlar. en ufak bir çizik bir nokta pişmemiş bir yer vs bunlar ise daha az fiyata gider ve bunlar ise yurt içine dağıtılır. Ondan dedim 20, 25 tl ye olamaz diye.
  • 22-02-2022, 23:40:44
    #33
    Forumda çelik yelek satıldı. Çilek bence aşırı normal

    bkz: https://www.r10.net/ikinci-el/196637...lik-yelek.html
  • 22-02-2022, 23:46:27
    #34
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahah çilek tadı geliyormu ondan Normalde şöyle oluyor hocam. Çilekler hal'e 1 ve 2. olarak ayrılır. 1. en kaliteli olan maldır dediğim gibi 23 tl civarında sattık kilosunu ve bunlar yurt dışına gidiyorlar. Fakat 2. ler ise gerçekten kalitesi düşük olanlar bunlar. en ufak bir çizik bir nokta pişmemiş bir yer vs bunlar ise daha az fiyata gider ve bunlar ise yurt içine dağıtılır. Ondan dedim 20, 25 tl ye olamaz diye.
    yazın aldıklarımızda bile çilek kokusu gelmiyor istanbuldakilerin
  • 22-02-2022, 23:46:37
    #35
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda çelik yelek satıldı. Çilek bence aşırı normal

    bkz: https://www.r10.net/ikinci-el/196637...lik-yelek.html
    gerçekten ilginçmiş
  • 22-02-2022, 23:47:14
    #36
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Yanında pudra şekeride yollarsan olur dostum neden olmasın