SinemBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda Çilek Satmak Ne Kadar Doğru Olur? :)
93
●3.938
- 22-02-2022, 23:29:57satılır da bizim almamız için makul olması lazım zira misal çilek pazarda 20 tl ben pazardan marketten seçerek 20 tl ye almak varken niye sizden riske girip 20 tl ye 15 tl ye alayım? satacaksın ki 5 10 liraya dönüp baktığımıza değecek

ama genelde burada satanlar birinci elden kendi ürünlerini satmalarına rağmen piyasadan da yukarda satıyorlar enteresan şekilde alan da oluyor. - 22-02-2022, 23:31:13aboow ölücü de geldi konuyadertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biz hal'e dün 23 tl den sattık. Size şuan 30 35 tl ye geliyor olması lazım tabi En kalitelisinden bahsediyorum
- 22-02-2022, 23:37:20dün biz elimize poşet geçirip tektek seçerek aldık bir kilo 25 tl idi markette pazarda ise 20 tl ye gördüm ama seçtirmiyordu.socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 23:39:47dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahah çilek tadı geliyormu ondan
Normalde şöyle oluyor hocam. Çilekler hal'e 1 ve 2. olarak ayrılır. 1. en kaliteli olan maldır dediğim gibi 23 tl civarında sattık kilosunu ve bunlar yurt dışına gidiyorlar. Fakat 2. ler ise gerçekten kalitesi düşük olanlar bunlar. en ufak bir çizik bir nokta pişmemiş bir yer vs bunlar ise daha az fiyata gider ve bunlar ise yurt içine dağıtılır. Ondan dedim 20, 25 tl ye olamaz diye.
- 22-02-2022, 23:40:44Forumda çelik yelek satıldı. Çilek bence aşırı normal
bkz: https://www.r10.net/ikinci-el/196637...lik-yelek.html - 22-02-2022, 23:46:27yazın aldıklarımızda bile çilek kokusu gelmiyor istanbuldakilerinsocidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam biz hal'e dün 23 tl den sattık. Size şuan 30 35 tl ye geliyor olması lazım tabi En kalitelisinden bahsediyorum