SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aylardır anamurlu bir satıcıdan alıyorum çilek, çok kaliteli, çok lezzetli ama yağmur var diye çok yapamıyor satış. Sende de aynı kalite varsa senin de düzenli müşterin olurum.

Çilek ve muz alıyorum genelde, plastik bahçe kasasıyla gönderiyor.
Bizde plastikle gönderim yaparız da hocam kargo ücretleri nasıl oluyor?