socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahah çilek tadı geliyormu ondan Normalde şöyle oluyor hocam. Çilekler hal'e 1 ve 2. olarak ayrılır. 1. en kaliteli olan maldır dediğim gibi 23 tl civarında sattık kilosunu ve bunlar yurt dışına gidiyorlar. Fakat 2. ler ise gerçekten kalitesi düşük olanlar bunlar. en ufak bir çizik bir nokta pişmemiş bir yer vs bunlar ise daha az fiyata gider ve bunlar ise yurt içine dağıtılır. Ondan dedim 20, 25 tl ye olamaz diye.
yazın aldıklarımızda bile çilek kokusu gelmiyor istanbuldakilerin