• 22-02-2022, 22:49:52
    #19
    berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece teknoloji forumu değil burası, binbir türlü şey satılıyor gıdadan, kıyafete kadar. Denemelisiniz bence.
    Ticaret puanını 5 yaptıktan sonra 1, 2 deneme siparişi alacağım Hepinize teşekkür ederim
  • 22-02-2022, 22:54:33
    #20
    çok güzel olur ama çilek narin bir ürün.altından kalkamazsan forumdaki konumunuda etkiler. güzel paketleme vs.. yaparım diyorsan olur.lakin kargo parası olayı var. çok satılmaz diyorum.
  • 22-02-2022, 22:56:55
    #21
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel olur ama çilek narin bir ürün.altından kalkamazsan forumdaki konumunuda etkiler. güzel paketleme vs.. yaparım diyorsan olur.lakin kargo parası olayı var. çok satılmaz diyorum.
    evet hocam ona bakıyorum şuanda nereye nasıl gönderebilirim kaç günde gider vs.
  • 22-02-2022, 23:06:14
    #22
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çileklerin bir sağlıkçı kontrolünden geçmesi lazım. Böcekli olabilir. Sakın yanlış anlaşılmasın. Sadece sağlık denetimi yaptırınız ve bunu satarken belirtiniz.

    Örnek
    Size yarın fotoğraf atacam ama hakkınızı helal edin şimdiden )
  • 22-02-2022, 23:06:48
    #23
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çileklerin bir sağlıkçı kontrolünden geçmesi lazım. Böcekli olabilir. Sakın yanlış anlaşılmasın. Sadece sağlık denetimi yaptırınız ve bunu satarken belirtiniz.

    Örnek
    Yurt dışı siparişimiz yoktur hocam
  • 22-02-2022, 23:08:13
    #24
    Ben daha önce forumdan elma, şeftali, armut falan aldım. Çilek'te alırız
  • 22-02-2022, 23:09:12
    #25
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha önce forumdan elma, şeftali, armut falan aldım. Çilek'te alırız
    Hocam kargolama nasıl oluyor ücretler felan merak ettim
  • 22-02-2022, 23:11:36
    #26
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargolama nasıl oluyor ücretler felan merak ettim
    Birkaç yıl oluyor, o dönemde Bursa'dan bir arkadaş satıyordu. Kargo için ücret ödemedim diye hatırlıyorum, epey almıştım.

    Ama şu anda kargo ücretleri çok arttı, anlaşma olmadan olmaz. Birde 3-5 kilo almak gerekir yoksa pahalıya gelir
  • 22-02-2022, 23:17:44
    #27
    Ben aylardır anamurlu bir satıcıdan alıyorum çilek, çok kaliteli, çok lezzetli ama yağmur var diye çok yapamıyor satış. Sende de aynı kalite varsa senin de düzenli müşterin olurum.

    Çilek ve muz alıyorum genelde, plastik bahçe kasasıyla gönderiyor.