eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel olur ama çilek narin bir ürün.altından kalkamazsan forumdaki konumunuda etkiler. güzel paketleme vs.. yaparım diyorsan olur.lakin kargo parası olayı var. çok satılmaz diyorum.
evet hocam ona bakıyorum şuanda nereye nasıl gönderebilirim kaç günde gider vs.