socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kargolama nasıl oluyor ücretler felan merak ettim
Birkaç yıl oluyor, o dönemde Bursa'dan bir arkadaş satıyordu. Kargo için ücret ödemedim diye hatırlıyorum, epey almıştım.

Ama şu anda kargo ücretleri çok arttı, anlaşma olmadan olmaz. Birde 3-5 kilo almak gerekir yoksa pahalıya gelir