• 22-02-2022, 16:55:21
    #1
    Paribu kupa bardaklardan alabilen oldumu??
    2 Ocak’ta başvuru formu gönderdik. Bugün 22 Şubat Sonra neden güven vermiyorlar hiç bir konuda diyorlar.. Kendi kredilerini kendileri sarsıyorlar..
  • 22-02-2022, 16:57:04
    #2
    Bir kaç yıldır orada üyeliğim var ama herhangi bir bardak gelmedi. Hatta böyle bir kampanyanın varlığını sizden öğrendim.
  • 22-02-2022, 16:57:09
    #3
    bende talepte bulunmuştum 2 ay oldu galiba gelen giden yok
  • 22-02-2022, 16:57:47
    #4
    yazdım toplu gönderilecek diyorlardı
  • 22-02-2022, 17:02:12
    #5
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç yıldır orada üyeliğim var ama herhangi bir bardak gelmedi. Hatta böyle bir kampanyanın varlığını sizden öğrendim.
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende talepte bulunmuştum 2 ay oldu galiba gelen giden yok
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım toplu gönderilecek diyorlardı
    Hep yapacağız edeceğiz hal edeceğiz diyorlar sonrası fiyasko..
  • 22-02-2022, 17:08:11
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanki zorunlu bir şey, yoğunluğu yönetemeyeceksen yapma kardeşim. Yoğunluk sebebiyle toplu gönderilecekmiş, yüzbinlerce kullanıcısı olan bir şirketin kampanyasına 10-15 kişinin mi istekte bulunacağını tahmin ediyorlardı?