Bir kaç yıldır orada üyeliğim var ama herhangi bir bardak gelmedi. Hatta böyle bir kampanyanın varlığını sizden öğrendim.
bende talepte bulunmuştum 2 ay oldu galiba gelen giden yok
yazdım toplu gönderilecek diyorlardı
Hep yapacağız edeceğiz hal edeceğiz diyorlar sonrası fiyasko..