776 lira doğalgaz faturası geldi!!
64
●2.014
- 22-02-2022, 16:23:19Evet hocalarım, bu ay 776 lira doğalgaz faturası geldi ve bu ücrete rağmen adam akıllı ısınamadık bile, bu duruma çok sinirleniyorum ve elimden bir şey gelmeyince kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Ne yapacağız böyle anlamadım ki...
- 22-02-2022, 16:26:27TimberLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyecek bir şey bulamıyorum.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 16:28:36Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle