Evet hocalarım, bu ay 776 lira doğalgaz faturası geldi ve bu ücrete rağmen adam akıllı ısınamadık bile, bu duruma çok sinirleniyorum ve elimden bir şey gelmeyince kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Ne yapacağız böyle anlamadım ki...