Konu
776 lira doğalgaz faturası geldi!!
22-02-2022, 16:26:27
#5
Onur_Ozturk
TimberLock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de ısınamadım, 1200 ödedik.
CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E çok iyi, şanslısınız. Biz size taşınmaya karar verdik.
Diyecek bir şey bulamıyorum.