• 22-02-2022, 16:23:19
    #1
    Evet hocalarım, bu ay 776 lira doğalgaz faturası geldi ve bu ücrete rağmen adam akıllı ısınamadık bile, bu duruma çok sinirleniyorum ve elimden bir şey gelmeyince kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Ne yapacağız böyle anlamadım ki...
  • 22-02-2022, 16:24:25
    #2
    Ben de ısınamadım, 1200 ödedik.
  • 22-02-2022, 16:24:52
    #3
    E çok iyi, şanslısınız. Biz size taşınmaya karar verdik.
  • 22-02-2022, 16:25:31
    #4
    Biz de 3 kombi yanıyor ikisi 2 derece de 899,78 tl geldi.

    Elektrik de 94 kw 386 tl
  • 22-02-2022, 16:26:27
    #5
    TimberLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ısınamadım, 1200 ödedik.

    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E çok iyi, şanslısınız. Biz size taşınmaya karar verdik.
    Diyecek bir şey bulamıyorum.
  • 22-02-2022, 16:26:54
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 3 kombi yanıyor ikisi 2 derece de 899,78 tl geldi.

    Elektrik de 94 kw 386 tl
    Orası neresi hocam.
  • 22-02-2022, 16:27:23
    #7
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası neresi hocam.
    Kayseri
  • 22-02-2022, 16:27:34
    #8
    Bize 905 geldi.
  • 22-02-2022, 16:28:36
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 3 kombi yanıyor ikisi 2 derece de 899,78 tl geldi.

    Elektrik de 94 kw 386 tl
    Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.