• 21-02-2022, 14:03:40
    #46
    Bu tür konularda bu absürtlükleri savunan kişilerin forumdaki diğer mesajlarını analiz edin.

    Bunlar belirli kitle ve twitter, ekşi gibi platformlarda bu absürtlüğü nasıl savunuyorlarsa burada da öyledirler.

    Yaşamak onlar için sadece nefes almaktır.

    Dünya bolluk kıymet içinde yaşarken beyefendinin sadece nefes alması kendini iyi hissettiriyor.

    Arkadaş hiç mi market alışverişiniz yok hiç mi sebze meyve yemiyorsunuz. Ortadaki fiyatlar hiç mi önceki zamanlarınıza göre ağır değil?<
  • 21-02-2022, 14:24:18
    #47
    Günlük ortalama 8,32KW Kullanmışım.
    Gelen elektrik faturam 345,70
    3+1 Ev Bir odada sobada yakıldı havalar soğukken.
    Herkesde neden bu kadar değişik tutarlar var anlamış değilim.
  • 21-02-2022, 14:32:53
    #48
    seviyorum böyle konuları, engelli listem çoğalıyor bu sayede.
  • 21-02-2022, 16:19:58
    #49
    ocak 379 tl geldi şubat 270 tl geldi. tv çalişiyor 1 buz dolabi 2 derin donduru çamasir makinesi günde 1 kere bulasık günde 1 kere.
  • 21-02-2022, 17:03:04
    #50
    Gold üye
    Gecen ay ve bu ay:

    221.5 kwh : 416.40 TL
    306 kwh : 506 TL
  • 21-02-2022, 17:05:10
    #51
    Ben fatura ödeme işi de yapıyorum

    Kasım ayında bana ödenen fatura toplamı 205 adet faturada 25,479.60 TL ödenmiş
    Aralık ayında bana ödenen fatura toplamı 226 adet faturada 28,935.71 TL ödenmiş
    Ocak ayında 310 adet kişi ödeme yapmış 62,907.03 TL tutmuş
    bu ay ise 21 günde 246 adet ödeme yapılmış 49,665.17 TL tutmuş

    Genel olarak 200-300 kişi de meydana gelen artışı böyle bile görebilirsiniz.
  • 21-02-2022, 17:41:43
    #52
    Sanırım siz lambayı arkanızı döndügü gibi kapatan ailelerdensiniz,
    Bilgisayar başınada geçmiyorsunuz anladığım kadarıyla.

    Ben mining yapmadığım zamanda dahi normal yazın klima açmadan 150 gelirdi klima açtığımda 350 gelirdi
    ortalama 100-250 arası elektrik öderdim muhtemelen bu yaz klima açarak 450-500 civarı gelir onuda geçtim, miningle beraber 1400 civarı bir fatura beni bekliyor bu yaz.
  • 21-02-2022, 17:46:15
    #53
    yüzde 50 zam gelmiş işte neyini anlamıyorsun?? 200ün altında olduğun için yüzde 50 üstünde olanlara yüzde 120 geliyor. Senin faturan zaten az olduğu için az gelmiş. 300 lira gelene 650 700 arası geliyor artık. İlkokulda da mı görmedin matematik?
  • 21-02-2022, 19:01:31
    #54
    Aralık 170
    Ocak 210
    Şubat 305

    4 kişilik aileyiz.