Bu tür konularda bu absürtlükleri savunan kişilerin forumdaki diğer mesajlarını analiz edin.
Bunlar belirli kitle ve twitter, ekşi gibi platformlarda bu absürtlüğü nasıl savunuyorlarsa burada da öyledirler.
Yaşamak onlar için sadece nefes almaktır.
Dünya bolluk kıymet içinde yaşarken beyefendinin sadece nefes alması kendini iyi hissettiriyor.
Arkadaş hiç mi market alışverişiniz yok hiç mi sebze meyve yemiyorsunuz. Ortadaki fiyatlar hiç mi önceki zamanlarınıza göre ağır değil?<
3 Aylık Elektrik Faturam
87
●4.978
- 21-02-2022, 14:03:40
- 21-02-2022, 16:19:58ocak 379 tl geldi şubat 270 tl geldi. tv çalişiyor 1 buz dolabi 2 derin donduru çamasir makinesi günde 1 kere bulasık günde 1 kere.
- 21-02-2022, 17:03:04Gecen ay ve bu ay:
221.5 kwh : 416.40 TL
306 kwh : 506 TL - 21-02-2022, 17:05:10Ben fatura ödeme işi de yapıyorum
Kasım ayında bana ödenen fatura toplamı 205 adet faturada 25,479.60 TL ödenmiş
Aralık ayında bana ödenen fatura toplamı 226 adet faturada 28,935.71 TL ödenmiş
Ocak ayında 310 adet kişi ödeme yapmış 62,907.03 TL tutmuş
bu ay ise 21 günde 246 adet ödeme yapılmış 49,665.17 TL tutmuş
Genel olarak 200-300 kişi de meydana gelen artışı böyle bile görebilirsiniz. - 21-02-2022, 17:41:43Sanırım siz lambayı arkanızı döndügü gibi kapatan ailelerdensiniz,
Bilgisayar başınada geçmiyorsunuz anladığım kadarıyla.
Ben mining yapmadığım zamanda dahi normal yazın klima açmadan 150 gelirdi klima açtığımda 350 gelirdi
ortalama 100-250 arası elektrik öderdim muhtemelen bu yaz klima açarak 450-500 civarı gelir onuda geçtim, miningle beraber 1400 civarı bir fatura beni bekliyor bu yaz. - 21-02-2022, 17:46:15yüzde 50 zam gelmiş işte neyini anlamıyorsun?? 200ün altında olduğun için yüzde 50 üstünde olanlara yüzde 120 geliyor. Senin faturan zaten az olduğu için az gelmiş. 300 lira gelene 650 700 arası geliyor artık. İlkokulda da mı görmedin matematik?
