Sanırım siz lambayı arkanızı döndügü gibi kapatan ailelerdensiniz,
Bilgisayar başınada geçmiyorsunuz anladığım kadarıyla.

Ben mining yapmadığım zamanda dahi normal yazın klima açmadan 150 gelirdi klima açtığımda 350 gelirdi
ortalama 100-250 arası elektrik öderdim muhtemelen bu yaz klima açarak 450-500 civarı gelir onuda geçtim, miningle beraber 1400 civarı bir fatura beni bekliyor bu yaz.