Bu tür konularda bu absürtlükleri savunan kişilerin forumdaki diğer mesajlarını analiz edin.
Bunlar belirli kitle ve twitter, ekşi gibi platformlarda bu absürtlüğü nasıl savunuyorlarsa burada da öyledirler.
Yaşamak onlar için sadece nefes almaktır.
Dünya bolluk kıymet içinde yaşarken beyefendinin sadece nefes alması kendini iyi hissettiriyor.
Arkadaş hiç mi market alışverişiniz yok hiç mi sebze meyve yemiyorsunuz. Ortadaki fiyatlar hiç mi önceki zamanlarınıza göre ağır değil?<