Merhabalar;
Faturalara gelen zamlar ortada, bunu kimse inkar edemez. Sorun ise şurada, bilmem kaç KW'a kadar düşük ücret, sonra katlamalı ücret diye bir sistem gelmiş. Bunun anlamı şudur, düşük fatura ödeyenlerin yükünü yüksek fatura ödeyenler karşılayacak! Bu tamamen yanlıştır, haksızlıktır, hırsızlıktır. Ben başkasının faturasını niye ödüyorum?
Yüksek fatura ödeyenler bilmelidir ki, başkalarının faturalarını da ödemektedir. Kademi diye bir sistem olmaz. Herkes standart kullandığını ödemelidir.
Yakında kademeli petrol de çıkarırlar. Aylık 1 depo dolduran 10 TL'den ödeme yapar, 1 depodan fazla alanlar ise 20 TL'den deposunu doldurmaya başlar. Ama fiyat 15 Tl'dir.
3 Aylık Elektrik Faturam
87
●4.978
- 21-02-2022, 11:40:04Son 4 faturam.
Kasım 154 TL
Aralık 166 TL
Ocak 300 TL
Åžubat 331 TL
Zam dışındaki küçük küsurat farkı da iki kere kurutma makinası çalıştırdığım için. Ketıl, elektrikli ısıtıcı, fön,kahve, tost makinası, elektrikli fırın vb. hiçbir cihazı ben yıllardır tasarruf amaçlı kullanmıyorum. Muhtemelen hepsini bir arada kullansam aralıkta 160 olan faturam ocakta en az 700 falan gelirdi. - 21-02-2022, 11:41:46benim günlük 6 kw 250 geldiEvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 11:46:28Son 2 faturam. https://prnt.sc/nAJJzsQPAYiy
Son faturam : Günlük Ort. Tük. (kWh/gün) 5,268
Bir önceki ay : Günlük Ort. Tük. (kWh/gün) 5,592
Son fatura tüketim bilgileri
- 21-02-2022, 11:49:0711. ay 172.30
12. ay 146.90
1. ay 325.90
2. ay 553.00
Geçtiğimiz sene 200 lirayı geçmeyen faturam için bu ay 553 lira ödeme yapmam gerekiyor. Son 4 faturama bakarak 2 hatta 3 kat daha pahalı kullanmaya başladığımı görebiliyorum. Bütün gün evde kimse yok. Evde birileri olsa herhalde bana da 1000TL üstü rahat gelecekti. - 21-02-2022, 12:18:56Düzeltmem için özel ders verirsen sevinirim. Hem bu özel derste elektrik, bebek maması konularında zam gelip gelmediğini konuşuruz.facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ve kaliteli bir görüşme geçeceğine garanti veriyorum.