Merhabalar;

Faturalara gelen zamlar ortada, bunu kimse inkar edemez. Sorun ise şurada, bilmem kaç KW'a kadar düşük ücret, sonra katlamalı ücret diye bir sistem gelmiş. Bunun anlamı şudur, düşük fatura ödeyenlerin yükünü yüksek fatura ödeyenler karşılayacak! Bu tamamen yanlıştır, haksızlıktır, hırsızlıktır. Ben başkasının faturasını niye ödüyorum?

Yüksek fatura ödeyenler bilmelidir ki, başkalarının faturalarını da ödemektedir. Kademi diye bir sistem olmaz. Herkes standart kullandığını ödemelidir.

Yakında kademeli petrol de çıkarırlar. Aylık 1 depo dolduran 10 TL'den ödeme yapar, 1 depodan fazla alanlar ise 20 TL'den deposunu doldurmaya başlar. Ama fiyat 15 Tl'dir.