Son 4 faturam.
Kasım 154 TL
Aralık 166 TL
Ocak 300 TL
Şubat 331 TL
Zam dışındaki küçük küsurat farkı da iki kere kurutma makinası çalıştırdığım için. Ketıl, elektrikli ısıtıcı, fön,kahve, tost makinası, elektrikli fırın vb. hiçbir cihazı ben yıllardır tasarruf amaçlı kullanmıyorum. Muhtemelen hepsini bir arada kullansam aralıkta 160 olan faturam ocakta en az 700 falan gelirdi.