• 21-02-2022, 11:37:19
    #28
    Merhabalar;

    Faturalara gelen zamlar ortada, bunu kimse inkar edemez. Sorun ise şurada, bilmem kaç KW'a kadar düşük ücret, sonra katlamalı ücret diye bir sistem gelmiş. Bunun anlamı şudur, düşük fatura ödeyenlerin yükünü yüksek fatura ödeyenler karşılayacak! Bu tamamen yanlıştır, haksızlıktır, hırsızlıktır. Ben başkasının faturasını niye ödüyorum?

    Yüksek fatura ödeyenler bilmelidir ki, başkalarının faturalarını da ödemektedir. Kademi diye bir sistem olmaz. Herkes standart kullandığını ödemelidir.

    Yakında kademeli petrol de çıkarırlar. Aylık 1 depo dolduran 10 TL'den ödeme yapar, 1 depodan fazla alanlar ise 20 TL'den deposunu doldurmaya başlar. Ama fiyat 15 Tl'dir.
  • 21-02-2022, 11:38:34
    #29
    Günlük kullanımım 3 kwh 265 TL geldi
  • 21-02-2022, 11:40:04
    #30
    Son 4 faturam.
    Kasım 154 TL
    Aralık 166 TL
    Ocak 300 TL
    Åžubat 331 TL

    Zam dışındaki küçük küsurat farkı da iki kere kurutma makinası çalıştırdığım için. Ketıl, elektrikli ısıtıcı, fön,kahve, tost makinası, elektrikli fırın vb. hiçbir cihazı ben yıllardır tasarruf amaçlı kullanmıyorum. Muhtemelen hepsini bir arada kullansam aralıkta 160 olan faturam ocakta en az 700 falan gelirdi.
  • 21-02-2022, 11:41:46
    #31
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük kullanımım 3 kwh 265 TL geldi
    benim günlük 6 kw 250 geldi
  • 21-02-2022, 11:46:28
    #32
    Son 2 faturam. https://prnt.sc/nAJJzsQPAYiy

    Son faturam : Günlük Ort. Tük. (kWh/gün) 5,268
    Bir önceki ay : Günlük Ort. Tük. (kWh/gün) 5,592


    Son fatura tüketim bilgileri

  • 21-02-2022, 11:48:12
    #33
    Hangi ilçe teşkilatına kayıtlısınız.
    • nurettin
    • slacker
    • Sckaraoglu
    nurettin, slacker ve bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 21-02-2022, 11:49:07
    #34
    11. ay 172.30
    12. ay 146.90
    1. ay 325.90
    2. ay 553.00

    Geçtiğimiz sene 200 lirayı geçmeyen faturam için bu ay 553 lira ödeme yapmam gerekiyor. Son 4 faturama bakarak 2 hatta 3 kat daha pahalı kullanmaya başladığımı görebiliyorum. Bütün gün evde kimse yok. Evde birileri olsa herhalde bana da 1000TL üstü rahat gelecekti.
  • 21-02-2022, 12:01:39
    #35
    Burada herkes az çok hesap-kitap işlerinden anlıyor. Diyelimki 2000 watt bir ufoyu günde 10 saat çalıştırmanın maliyetini fatura gelmeden hesaplayabiliyoruz. Bunun için 4 işlem bilgisi bile yeterlidir.
  • 21-02-2022, 12:18:56
    #36
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al işte insan gibi konuşmayı bilmeyen bir insanımsı.
    Düzeltmem için özel ders verirsen sevinirim. Hem bu özel derste elektrik, bebek maması konularında zam gelip gelmediğini konuşuruz.
    Güzel ve kaliteli bir görüşme geçeceğine garanti veriyorum.