Arkadaşınızın yaşı kaç?
Zira üniversite de olsa belirli bir yaşa kadar tecil hakkı tanınıyor. 28 başı ya da sonu olması lazım.
Eğer ki bu sınırda ise yapmamış olabilirler. Yoksa yapmaları lazım.
Askerlik Tecili Hakkında Bilgisi Olan - Acil
15
●386
- 21-02-2022, 10:31:08
- 21-02-2022, 11:00:42Mezun durumunda, mezun olduğu tarihe 2 sene ilave yapılır, kalan yıllar geçersiz sayılır.MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 11:02:51Demek istediğim aslında mezun olması ya da olmamasının ötesinde, direkt yasal bir durum. 28 yaş (baş ya da sonu mu onu unuttum sadece) tecil yaptıramaz. Bu yaşa kadar eğitim sebebiyle tecil yaptırma hakkı var.NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin içerisine yüksek lisans girince yaş ileriye alınıyor sadece. O da 31 yaşına kadar olması lazım. 2 sene ekleniyordu galiba. - 21-02-2022, 11:05:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Üniversite öğrencisi değil hocam arkadaş. Girip bırakmıştı üniversiteyiMistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 11:05:17Dediğim gibi yaklaşık 7-8 sene otomatik tecil durumu var ancak bu durum üniversite mezuniyetinde 2 seneye düşer. 28 yaş'a kadar okuyabilme hakkı mevcut, şartlar ortadan kalktığında sürede kalkar.MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 11:08:12Evet hocam, baştan beri aynı şeyi söyledik ama farklı şekilde söylemişiz. Üniversiteyi bıraktığı taktirde tecil tarihine bakması lazımdı sürekli, ki eğitim sebebiyle tecil ettirebilsin yine. Şuan ki durum zor gibi duruyor.NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle