üniversiteden kaydımı sildikten 2 gün sonra üni kaydimin silindiğine dair belge ve lise diplomasıyla tecil ettirmiştim ben 2 sene askerlik şubesi olmaz dediyse tekrar gitsin lise diplomasıyla tecil ettirecem desin ama kaçağa düşmesi buna engel olur mu bilemem