Dediğim gibi yaklaşık 7-8 sene otomatik tecil durumu var ancak bu durum üniversite mezuniyetinde 2 seneye düşer. 28 yaş'a kadar okuyabilme hakkı mevcut, şartlar ortadan kalktığında sürede kalkar.
Evet hocam, baştan beri aynı şeyi söyledik ama farklı şekilde söylemişiz. Üniversiteyi bıraktığı taktirde tecil tarihine bakması lazımdı sürekli, ki eğitim sebebiyle tecil ettirebilsin yine. Şuan ki durum zor gibi duruyor.