• 20-02-2022, 14:24:07
    #10
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. aslanmıymış maymun değil mi
    Evet Maymun muz servisi yapıyor Aslan’a.
  • 20-02-2022, 14:25:11
    #11
    Kütahya yıllardan beri gelişemeyen bir şehir olarak kaldı. Toplamda 7 sınır şehri var gelişmeye çok müsait bir konumda ama hem yöneticiler hem de Kütahya da ki zenginler gelişmesine hiç izin vermedi.
  • 20-02-2022, 14:28:33
    #12
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Maymun muz servisi yapıyor Aslan’a.
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kütahya yıllardan beri gelişemeyen bir şehir olarak kaldı. Toplamda 6 sınır şehri var gelişmeye çok müsait bir konumda ama hem yöneticiler hem de Kütahya da ki zenginler gelişmesine hiç izin vermedi.
    Neden izin verilmedi hocam kalkınıp gelişmesine ?
  • 20-02-2022, 14:30:26
    #13
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. aslanmıymış maymun değil mi
    hocam benim verecek cevabım yok buna jdlakjsksd. Cihan Bey'in aşağıdaki alıntısı az önce kapattı konuyu

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediyelerden heykel yapma ve yaptırma yetkisi alınmalı yorumunuza sesli güldüm
  • 20-02-2022, 14:32:03
    #14
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden izin verilmedi hocam kalkınıp gelişmesine ?
    Zenginler neden izin verilmedi derseniz; Kütahya'da Güral ailesi şehrin önde gelenleridir. Yani zenginleri. Çalışma sahası olarak sadece onların fabrikaları vardı. İşçiyi istediği paraya ve şartlarda çalıştırabiliyordu. Ayrıca ticaret odası başkanı da kendileri bi fabrika yapılacak olsa onlardan izin almaları gerekmekte. Ayriyeten de Kütahya'nın kullanılacak bir çok arsasını arazisini kapatmışlar.

    Belediye olarak neden gelişmedi derseniz. Kütahya'da insanlar kişiye değil partiye oy verir. Ceketini assa alır dedikleri yerlerden birisi burası
  • 22-02-2022, 21:56:50
    #15
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginler neden izin verilmedi derseniz; Kütahya'da Güral ailesi şehrin önde gelenleridir. Yani zenginleri. Çalışma sahası olarak sadece onların fabrikaları vardı. İşçiyi istediği paraya ve şartlarda çalıştırabiliyordu. Ayrıca ticaret odası başkanı da kendileri bi fabrika yapılacak olsa onlardan izin almaları gerekmekte. Ayriyeten de Kütahya'nın kullanılacak bir çok arsasını arazisini kapatmışlar.

    Belediye olarak neden gelişmedi derseniz. Kütahya'da insanlar kişiye değil partiye oy verir. Ceketini assa alır dedikleri yerlerden birisi burası
    Anlatım için teşekkürler.