onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden izin verilmedi hocam kalkınıp gelişmesine ?
Zenginler neden izin verilmedi derseniz; Kütahya'da Güral ailesi şehrin önde gelenleridir. Yani zenginleri. Çalışma sahası olarak sadece onların fabrikaları vardı. İşçiyi istediği paraya ve şartlarda çalıştırabiliyordu. Ayrıca ticaret odası başkanı da kendileri bi fabrika yapılacak olsa onlardan izin almaları gerekmekte. Ayriyeten de Kütahya'nın kullanılacak bir çok arsasını arazisini kapatmışlar.

Belediye olarak neden gelişmedi derseniz. Kütahya'da insanlar kişiye değil partiye oy verir. Ceketini assa alır dedikleri yerlerden birisi burası