• 20-02-2022, 12:07:49
    #46
    şuan piyasa çok kötü, eğer ayrılacaksan sakın yeni bir iş bulmadan ayrılma
  • 20-02-2022, 13:16:17
    #47
    Haftada 6 gün 10 saat çalışıyorum 2 aydır işteyim 1500 ile başladı her ay 100 TL ekleyip maaşımı atıyor. İş mekanik ve elektriksel iş çırak olarak ama Allah'tan sigorta var.
  • 20-02-2022, 13:24:38
    #48
    hocam bende 3500 tl ye e-ticaret üzerinden çalışıyordum erkek giyim mağazasında yol parası yok günde 30 tl yemek kiti sigorta yok canıma tak eti çıktım bende şuan boştayım mağazanın aylık cirosu 50 k ve üzeri şuan kredi çekip e-ticarete atılmak istiyorum bakalım gidişat nasıl olacak hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah
  • 20-02-2022, 19:04:02
    #49
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallahi öyle ya bide sektör cübbe şalvar hani rekabette yok sektörde o yüzden götürüyor parayı yani benim ayda gördüğüm 40k cironun altı olmuyor elhamdülillah Kazanıyor ama bize kazandırmıyor
    Hocam 40k ciro bişey değil ki? Kar marjı ne kadar yani o 40k dan bütün giderleri çıkınca ne kalıyor?

    dükkan gideri maaş gideri ürün giderleri kdv kargo ücreti iadeler şunlar bunlar hepsini çıkınca bişey kalmaz ki

    Ama hiç bi şekilde 3k ya çalıştırılmaz konuşun yaptığının suç olduğunu minimum asgari ücret vermesi gerektiğni isöyleyin
  • 20-02-2022, 20:21:11
    #50
    Maalesef devlet asgari ücret sınırı koyduğu halde uymayanlar kaydadeğer miktarda var.
  • 20-02-2022, 21:32:49
    #51
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kul hakkı yiyen bir din kardeşimiz daha. Böyleleri dinden soğuttu beni. Hakkınızı daha fazla yedirmesen kendinize başka bir iş bulmalısınız.
    Bu kisiler yuzunden neden dinden soguyorsunuz ki. Onun yaptigi kendine, siz kendinizi dusunun. Kesinlikle o kisinin yaptigi dogru degil zulumdur...

    Kotu zenginler yuzunden paradan soguyor muyuz?

    Iyi niyetle yazilmistir, kalp kirmak degil.
  • 21-02-2022, 00:16:17
    #52
    gunebak03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kisiler yuzunden neden dinden soguyorsunuz ki. Onun yaptigi kendine, siz kendinizi dusunun. Kesinlikle o kisinin yaptigi dogru degil zulumdur...

    Kotu zenginler yuzunden paradan soguyor muyuz?

    Iyi niyetle yazilmistir, kalp kirmak degil.
    Kendi fikrimi yazarak inancımı sarstığını belirttim. İnanç üzerine olan fikirler tartışmaya kapalı olmalıdır çünkü neden - sonuç ilişkilerini kendi içimde değerlendirebilirim. Yorumunuz için teşekkürler.