Kul hakkı yiyen bir din kardeşimiz daha. Böyleleri dinden soğuttu beni. Hakkınızı daha fazla yedirmesen kendinize başka bir iş bulmalısınız.
Bu kisiler yuzunden neden dinden soguyorsunuz ki. Onun yaptigi kendine, siz kendinizi dusunun. Kesinlikle o kisinin yaptigi dogru degil zulumdur...
Kotu zenginler yuzunden paradan soguyor muyuz?
Iyi niyetle yazilmistir, kalp kirmak degil.