hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vallahi öyle ya bide sektör cübbe şalvar hani rekabette yok sektörde o yüzden götürüyor parayı yani benim ayda gördüğüm 40k cironun altı olmuyor elhamdülillah Kazanıyor ama bize kazandırmıyor
Hocam 40k ciro bişey değil ki? Kar marjı ne kadar yani o 40k dan bütün giderleri çıkınca ne kalıyor?

dükkan gideri maaş gideri ürün giderleri kdv kargo ücreti iadeler şunlar bunlar hepsini çıkınca bişey kalmaz ki

Ama hiç bi şekilde 3k ya çalıştırılmaz konuşun yaptığının suç olduğunu minimum asgari ücret vermesi gerektiğni isöyleyin